Известие

Collapse
No announcement yet.

проблемче....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблемче....

    имам следния проблем - лопа ми нещо и ходих в сервиз и ми казаха че ми е за смяна вътрешния накраиник,след това отидох в др сервиз и ми казаха че не е накраиника а рейката някакви втулки,как се ремонтира това и колко струва имате ли представа (за 156 1.8 ) благодаря предварително

  • #2
    Кога лопа колега? Като въртиш волана ли?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Къде хлопа ако ти хлопа в краката някъде около педалите е рейката. Иначе съм вижадал и разбити накрайници и здрава рейка. Ако е рейката е малко скъпичък ремонта. рейката се рециклира 250лв или се слага втора употреба което не е гаранция че е здрава а струва от 150лв нагоре. Смяната е около 120-150лв
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        не лопа по дупки като завивам не лопа ..

        Comment


        • #5
          Рейката хлапа по леки неравности а и се усеща най вече при енергично въртене на волана в различни посоки НО такова хлопане може и да е от накрайник външен или вътрешен.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            рециклиране на рейка в София при момчетата от МИ-то около 320лв с труда...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщение
              не лопа по дупки като завивам не лопа ..
              Да пукна ако разбрах кога ти лопа......щом не лопа по дупки, щом не лопа и като завиваш, не вярвам на място да ти лопа.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                казах че не лопа при завиване
                при дупки лопа и по-точно три леки неравности

                Comment


                • #9
                  аххаа изпуснал е запетайката след първото "НЕ"...При мен при малки неравности все едно "хрупаше" едно такова...през дупки се чувстваше във волана все едно ще ми падне целия преден мост...Но при мен рейката се държеше само на един болт..вместо на 2 и от там може би беше толкова зле положението...

                  п.с. както си го написал си за рециклиране на рейка според мен...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Никой не може да ти каже тука така какво точно ти има, щом дори на място два сервиза са казали различно нещо.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Колега отиди на доказан сервиз, точно този проблем трудно се решава с чат !

                      Comment


                      • #12
                        добре де ама в Габрово и околие няма такъв ..мерси се пак схте мъдря нещо

                        Comment


                        • #13
                          Ако е рейката, най-много се усеща при паркиране и смяна на посоката на въртене на волана - има едно "пукане" във волана. Също така са ти казали, че един от признаците са малките неравности, както и факта, че независимо дали неравностите са на лявата или дясната страна, все на едно и също място хлопа. Също така при завиване би трябвало по-малко да хлопа или даже да не ти хлопа. Иначе няма по-точна диагностика от майстор - ако има луфт и като се свали маншона протече...... пиша я бегала тази рейка.
                          Нямам идея какво да те посъветвам за рециклажа....., според мен е уряла работа - я изкараш една година, я не. Поне колкото познати имам (вярно с други марки коли) повече от 7-8 месеца не са изкарвали. Доколкото знам сменят някакви водачи и семеринги, с които приключва "рециклирането" и за тази работа ъи отрязват главата до глезените. Все ми се струва, че една читава рейка втота ръка би била по-подходяща (аз така направих) - при всички положения е по-евтина и едва ли ще изкара по-малко (незнам, може и да греша) от така наречените "рециклирани".
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 00:00.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Виж не знам за твойте приятели, но всеки уважаващ себе си сервиз ще ти даде поне 1 година гаранция след рециклирането...Виж, ако са отишли при "чичо Гошо" от село горно нанадолнище, напълно нормално е след 7-8 месеца да сдаде багажа рециклираната рейка...и след това пиеш една студена вОда...
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment

                            Working...
                            X